Annons:
Etiketterbloggarhemsidorlitteratur
Läst 1770 ggr
[Sabina]
2015-01-25 03:01

Fina fakeljus

Här är en mycket trevlig blogg med många fina idéer.
Bland annat finns en steg-för-steg beskrivning på hur man kan göra fina fakeljus (blockljus), som är jättebra att ha om man har husdjur eller småbarn  (eller är allmänt disträ 😉) Dessa görs på gamla ljusstumpar och chipsrör ett bra Återbruk med andra ord 🙂

Annons:
Tant Grön
2015-01-25 12:07
#1

Så snyggt och smart. Såna måste jag göra, efter att jag sytt färdigt min pläd av halsdukar, sittpuffen som jag skall göra av en hylla, tröjan som skall sys in, decoupage på en låda………🤦‍♂️

[Sabina]
2015-01-25 13:14
#2

#1 Det blir många fina saker. Så härligt att ha fullt upp med så många roliga projekt 🙂

[JeanetteK]
2015-01-26 11:19
#3

Mycket fina saker! 

#1 Låter spännande! Hoppas du visar sen när dina projekt är klara!

Tant Grön
2015-01-26 16:42
#4

Jovisst kan jag visa dom. Pläden är snart klar. Sen har jag ju det där påslakanet av lappar som skall göras. Önskar dygnet hade fler timmar. 😃

kattöga
2015-01-28 12:00
#5

Det var en kul idé med ljusen! Har aldrig gillat batteriljusen, men nu får dom ju ett helt nytt "liv"! 

Kul sajt. 

Spännande att se ert pyssel! :)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

anki1
2015-01-28 17:25
#6

enkelt att bara byta värmeljuset när själva LED ljuset (själva lampan i värmeljuset alltså) brunnit ut Istället för att behöva g och köpa ett nytt batteriljus.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Annons:
Upp till toppen
Annons: