Återbruk söker ny värd
Som ni märkt så har jag inte varit så aktiv värd som jag borde ha varit.
Jag skulle därför vilja höra med er först om det är någon här som skulle vilja ta sig an det ärofyllda uppdraget att leda den här sajten till det bästa som den kan vara!
Det finns redan en del förslag på artiklar som kan skrivas, samt andra förslag på lite andra planer som finns för sajten.
Det är ett roligt fritidsintresse och tänk vilken resurs denna sida skulle kunna vara om den var aktiv
Skicka ett meddelande till mig om du är intresserad!
Jag tycker du gör ett bra jobb! En diskussionssajt ska ju inte vara totalt beroende av EN skribent, problemet är snarare att vi har för få medlemmar och generellt för lite aktivitet från de medlemmar vi har. Men hur man ska öka intresset är en svår nöt att knäcka.
Håller med föregående talare! Har själv varit inaktiv av olika anledningar senaste tiden, och har inget konkret förslag på hur man får upp aktiviteten.
Har dock ett förslag på hur du kan få mer gjort om du själv inte har tid. Du kanske kan gå ut med en öppen fråga om nån medlem vill och kan hjälpa till att skriva en artikel? Så får de intresserade kontakta dig på PM t.ex. Om du redan har ämne och idéer, så behöver du ju bara skicka dem till den som hjälper till, och sen korrekturläsa!

Tack så mycket Chilizera och deen! Betyder mycket att ni fortfarande tycker att jag gör ett bra jobb, trots min tidsbrist. Bra ide deen att skriva ut mina tankar och ideer kring artiklar till medlemmarna och hoppas på att någon av dem/er har tid att skriva. Ska genast sätta mig med det!