Annons:
Etiketterjulklapparloppis
Läst 72 ggr
Pyttelite
2021-12-07 10:16

Köp julklappen på loppis

I en utmaning i sociala medier har loppisexperten Jessika Elgström från Ronneby försökt få sina följare att köpa så många julklappar som möjligt i second hand-butiker och på loppis. – Det går att hitta jättefina saker, och ofta till ett fördelaktigt pris, säger hon.

Läs mer här:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/hon-vill-fa-fler-att-kopa-julklappar-pa-loppis


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


I en utmaning i sociala medier har loppisexperten Jessika Elgström från Ronneby försökt få sina följare att köpa så många julklappar som möjligt i second hand-butiker och på loppis. – Det går att hitta jättefina saker, och ofta till ett fördelaktigt pris, säger hon.
Annons:
Åsa S
2021-12-07 14:13
#1

Jättebra tips speciellt ute i landet där det fortfarande är loppispriser såna som PMU och Myrorna tar ju ibland högre priser än vad sakerna kostar att köpa nya i många städer speciellt här i stockholms län där jag bor då kan man likagärna köpa nytt. Jag har några loppisar jag åker till ute i landet där det verkligen är loppisar och vissa saker har jag köpt och gett bort ex. köpte jag ett fint smyckesskrin och fyllde med second hand halsband, ringar etc. och gav till min systerdotter som hon kan ha när hon klär upp sig som princessa el dyl. det var en mycket uppskattad present.

Pyttelite
2021-12-07 16:04
#2

#1: Det låter verkligen som en fin present till en prinsessa. 🧚‍♂️

Håller med om att en del secondhandpriser är hutlösa. Enda försvaret är att det troligen går tillmät gott ändamål.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


MonicaLagerquist
2021-12-08 09:58
#3

Av de julklappar jag köpt är bara strumprna till hemmasonen nytt.Allt annat är köpt på loppis.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: