Tips & idéer

Fusksy dragkedja i jacka

2019-01-29 08:51 #0 av: Tant Grön

Har en jacka där dragkedjan gick sönder. Eftersom det är väldigt omständigt att sprätta och sy i en ny, så ville jag prova om det gick att klippa bort den gamla och sy i den nya ovanpå. Det gick bra. På ena sidan vek jag den nya dragkedjan och sydde en söm över den gamla. På den andra sidan sydde jag utan att vika. Eftersom det går en tryckknappslå över den på den sidan syns det inte att jag sydde i den så, inte ens när jacka är öppen. Pengarna jag sparade på att slippa köpa en ny jacka gav jag till dom svältande i Jemen.

Anmäl
2019-02-07 23:48 #1 av: VoxBauers

Bilder!

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2019-02-08 10:49 #2 av: Tant Grön

#1 Varsågod. Glad

Anmäl
2019-02-08 16:15 #3 av: VoxBauers

#TS Tackar!!

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.