Annons:
Etikettråd-och-hjälp
Läst 857 ggr
wingren
2018-04-13 08:04

Spraylim för glitter

Hej alla! Jag söker ett lim tillverkat speciellt för att limma fast glitter. Vart köper jag det och vilka märken är bra? Blivit tipsad om Design master glue for glitter, men hittar inte det på någon svensk sida 😞 Limmet måste hålla bra så jag inte har glitter överallt hemma när jag är klar med projektet. Det måste även vara genomskinligt så jag kan spraya och hälla på glitter om vartannat så hela ytan blir täckt. Jag är alltså inte ute efter någon metalicspray eller liknande utan just "glitter-spraylim". Hittade Design master på Amazon men aldrig handlat där, (se länken nedan). Funkar det till Sverige och vad blir frakt och risken för tull och så? Helst vill jag köpa från en svensk sida för jag är en mes men tipsa om allt/alla ni kan. Produkter, märken, webbshops. Bor ute på vischan så här ingen möjlighet att ta mig till nån storstad. Jättetacksam för svar! https://www.amazon.com/gp/product/B00114TI48/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&tag=ohhada-20&linkCode=as2&camp=217145&creative=399373&creativeASIN=B00114TI48

Annons:
Tarotstollan
2018-04-13 08:21
#1

Det glittret säljs inte till Sverige står det, så du får nog leta vidare!
Går det inte lika bra att köpa glitterlim? Fast det blir ju nytt då, ingen återvinning.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

wingren
2018-04-16 12:34
#2

Glitterlim ger inte den effekt jag vill ha tyvärr :( Återbruket är att jag ska göra om en lampa

Upp till toppen
Annons: