Annons:
Etiketttextil
Läst 1899 ggr
VildaVittra
2015-07-01 04:35

Återbruk av matta

Jag köpte en ny soffa häromdagen som är mindre än min gamla så alla hundarna får inte plats när jag sitter i den också. Klurade på det där ett tag som den curlingmatte jag är hur jag skulle lösa detta. Kom fram till att en hundsäng att ha bredvid soffan eventuellt skulle lösa detta gigantiska i-landsproblem. Kikade runt bland mina tyger men hittade inga snuttar som passade ihop färgmässigt, men då såg jag ett gammalt loppisfynd, en handbroderad matta i ull. Efter lite repning i hörnen så det inte skulle bli för bylsigt, sydde jag ihop mattan med linnetyg undertill och pulade in en bit skumgummi. Vad jycken tyckte? Det tog 20 sekunder från det jag lade hundsängen på plats på golvet tills jag tog denna bilden. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
[JeanetteK]
2015-07-01 07:59
#1

Vad du är klurig! Den blev jättefin. Då kan du med gott samvete sitta i nya soffan. :)

JMW
2015-07-01 14:17
#2

Vilken fin hundsäng!

VildaVittra
2015-07-01 14:19
#3

Tack så mycket. Den passar ju väldigt bra in här i mitt gamla torp stilmässigt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

kattöga
2015-07-01 16:01
#4

Tror jag att hunden snodde åt sig bädden på några sekunder! Den är ju jättesnygg!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Upp till toppen
Annons: