Annons:
Etikettallmänt-om-återbruk
Läst 3708 ggr
VildaVittra
4/15/15, 8:16 PM

Ta bort sminket på "Barbiedockor"..

och se vad som händer. 

Ska kolla efter sådana dockor på loppisen här, måste testa själv.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Lia
4/15/15, 8:21 PM
#1

Jag har massor av såna Brats som jag tänker "tvinga på" mina barn sen, gratis leksaker, haha. Men kul att kunna ta bort sminket.

lollynonna
4/15/15, 8:24 PM
#2

Åh vad coolt! De vart mycket sötare! Men tog hon bort sminket med aceton? Hitta någon mild,så att den inte blir missfärgad isåfall:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

DiamondIce
4/15/15, 8:39 PM
#3

Så fina de blev! 🙂 Nu ångrar jag nästan att jag sålde mina, hade varit roligt att prova! 😃

[Juel70]
4/15/15, 8:54 PM
#4

Blev ju mycket finare efter förändringen!

Aleya
4/15/15, 8:56 PM
#5

Jag som samlare funderar på att göra renovering av dockor. Bara för att det är kul. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

kattöga
4/15/15, 9:41 PM
#6

Men åh vad fina dom blir! Själv har jag inga dockor kvar men det vore nåt att göra om dom till mer "naturliga". Tyvärr så tror jag det är svårt att göra om modell Barbie-dockor till icke-anorektiker dock……..  Eller, med kreativitet och fantasi så kanske det går att fixa iaf?

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
[JeanetteK]
4/16/15, 10:49 AM
#7

Dom blev jättefina! Så duktig hon är. Skulle vara roligt att prova.

nickiee
4/21/15, 8:13 AM
#8

blev jätte fina

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[Sabina]
4/21/15, 9:21 PM
#9

Ja, dockorna blev verkligen finare utan det där hårda sminket.

Lily
4/23/15, 9:23 AM
#10

Jag höll på lite med att göra om barbiedockor för några år sedan, det var faktiskt riktigt kul. Nagellacksborttagning funkade bra till att ta bor ansiktsmålningen, sen använde jag mina vanliga akrylfärger och målade ett nytt ansikte.  På en del gick jag ett steg längre och använde epoxymassa för att ändra ansiktformen och ge dem alvöron… Och färgade deras hår med akrylfärg utspätt i vatten…

[JeanetteK]
4/23/15, 4:46 PM
#11

#10 Har du inga bilder? Låter jättehäftigt att du ändrade ansiktsform och så. Var det svårt? Har aldrig testat epoxymassa.

VildaVittra
5/19/15, 1:29 AM
#12

En mamma märkte hur dotterns lek förändrades efter att hon tagit bort sminket på dockan: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20812311.ab

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Aleya
5/19/15, 1:50 PM
#13

Dock fick jag en tanke… vilken färg är mest barnsäker att måla med? Tänker att ex nagellack kanske inte är dels hållbart men kanske inte heller hälsosamt för barn att få i sig

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
VildaVittra
5/19/15, 1:56 PM
#14

#13 Jag skulle använda akrylfärger tillverkade för barn.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: