Annons:
Etikettutomhus
Läst 2053 ggr
VildaVittra
3/6/15, 6:54 PM

Vilket akvarium till dessa fiskar?

Eller måste man ha dom i en damm kanske? 

LÄNK

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
MilaandMrfluffy
3/6/15, 6:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Du menar väl såna riktiga clown fish.. ? De kan man ha i ett vanlig akvarium men de måste ha speciell vatten och växter som på denna bilden tror jag.

MilciaPL & The Gang

VildaVittra
3/6/15, 7:01 PM
#2

#1 Var dom inte riktiga? 😮

😃

Men visst vore det roligt med ett riktigt akvarium, tror säkert att mina kissar och hundar skulle tycka det också.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

MilaandMrfluffy
3/6/15, 7:04 PM
#3

oj hehe. Jag älskar Nemo (clownfiskar). Pappas bror hade innan

MilciaPL & The Gang

VildaVittra
3/6/15, 7:15 PM
#4

Här fanns massor med kul att göra av däck: http://cluclu.ru/blog/interior/1235.html

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

anki1
3/7/15, 11:36 AM
#5

Om du skaffar akvarium får du investera i ett tjockare täckglas ca 3 mm eller tjockare. för vanligt glas hållerinte för katter som sitter på det. Jag hade en katt som var ner i mitt akvarium 3 gånger. sista gången åkte lysaramturen ner också. tursamt nog var den inte inkopplad (skulle kopplas om, för kopplingar var dåliga.. annars hade jag väl varken haft katt eller fiskar kvar. Sen skaffade jag ett tjockare glas o och det höll för fiskeintresserade katt.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

[JeanetteK]
3/11/15, 11:55 AM
#6

Men så himla härliga däckfiskar och andra djur du hittat Vittran! Hade helt missat denna tråd! Jag behöver byta däck, kanske jag skulle våga mig på att testa! 

Älskar krokodilerna i den andra tråden. ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: