Annons:
Etikettutomhus
Läst 2760 ggr
[TrevorS]
7/5/12, 9:41 PM

Kajak - återvinning

Annons:
[yodhe]
7/5/12, 11:51 PM
#1

Jisses..!!! helt fantastiskt coolt…riktigt snygg också…

Love-
7/6/12, 8:11 AM
#2

vad cool, men skulle aldrig våga åka i den

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

[yodhe]
7/6/12, 11:24 AM
#3

Förvånad

#2 Nä..inte jag heller…

Jonaflax
7/6/12, 11:42 AM
#4

Oj vad det kliar i fingrarna nu!

Synd att det inte finns några bilder på hur bygget gick till. Försöker lista ut hur han har fått ihop det hela.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

[TrevorS]
7/6/12, 12:20 PM
#5

Hade jag gjort, värsta som kan hända är att man blir blöt. Skrattande

dolfen
7/6/12, 6:21 PM
#6

Häftigt! Glad

Som jag uppfattar det, har man satt ihop flaskor så att de bildar en enda lång "tub" och sedan satt ihop tuberna till denna häftiga kajak.

En nackdel med denna konstruktion skulle vara att om det går hål på ett ställe i en sådan här lång-"tub", blir hela tuben vattenfylld.

Kanske man kunde hitta på ett sätt att sätta ihop lös-flaskor till en båt. Om det då går hål i en flaska blir det ju bara denna flaska som vattenfylls och behöver bytas ut..

Annons:
[TrevorS]
7/7/12, 2:23 PM
#7

Det stämmer bra det dolfen, vi gjorde flotte av flaskor när jag var yngre och det gick hur bra som hellst och flöt väldigt bra, så länge tråden håller så fungerar det ju hur bra som hellst!

Jonaflax
7/7/12, 9:02 PM
#8

Jag tror jag har kommit på hur de långa tuberna är hopsatta. Den består av många hela flaskor som fogas ihop med mittendelen av slaktade flaskor. Och nån tejp. Jag skulle välja silvertejp. Har provat och fotat, men surfplattan låter mig inte lägga in nån bild.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

Luju
7/18/12, 1:30 PM
#9

Vilken fantasi och tålamod de måste ha haft för att bygga en sådan här flotte Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Upp till toppen
Annons: