Annons:
Etikettkreativitetslådan
Läst 1666 ggr
ettlitetalias
2013-01-21 14:11

2013

Några planer ang. återbruk/hantverk? :)

Annons:
ettlitetalias
2013-01-21 14:12
#1

Själv ska jag använda upp alla mina restgarner och repa upp halvfärdiga projekt som aldrig kommer bli klara och virka ett lapptäcke :)

E-l-vira
2013-01-31 19:44
#2

Har sparat alla ljusstumpar under vintern, de ska få bli nya fina ljus :) och så tänkte jag försöka mig på att göra en sån där korg av vykort (julkort i det här fallet)

Medarbetare på klickerträning.ifokus

Gatukorsning
2013-02-04 11:30
#3

Tänker använda gamla syltburkar och sätta ståltråd runt dem för att sedan hänga upp dem som små ljuslyktor i trädgården.

Stora burkar använder jag som vaser i stället, blir jättefint på sommaren med sommarblommor i.

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

grodprinsessa
2013-02-24 12:11
#4

Jodå här ska målas stolar och bord, min klädhängare i hallen ska målas och sättas upp igen, vardagsrumsbordet ska målas och dras ihop, ett vitrinskåp ska lagas och fixas, gamla ljusrester smälts ner till nya ljus. Sen var planen att ha min egna odlingsdjungel på balkongen men tydligen ska vi få ny fasad och nya balkonger så jag får se hur det blir med det. 

Min soffa ska få ny klädsel också. 

Då jag precis flyttat och alla möbler är second hand blir det en hel del pyssel för att få fixat till det. Vad jag nojjar mest över är att måla faktiskt… känns som jag kommer måla hela lägenheten men inte det som ska målas… 

Annars är det väll mest som vanligt att sortera, odla och förädla och så =)

Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.

Upp till toppen
Annons: