Annons:
Etiketterbloggarhemsidorlitteratur
Läst 2349 ggr
Luju
2012-10-06 14:31

Boktips, "Naturlig inreding"

Har suttit på kvällarna nu i några dagar med boken "Naturlig inredning" skriven av Anna Örnberg. Verkligen att rekommendera!

Jätte fina bilder med tips och ideer om hur du lägger in naturen i hemmet.

Läs mer om boken här

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
[deen]
2012-10-08 15:02
#1

Vad roligt det skulle vara att snickra ihop t.ex. ett litet bord av grenar och sånt man hittar ute! (Men inte bryter från träd och buskar såklart, bara från marken!) Glad

Har haft en plan ett tag nu att jag ska binda ihop en spaljé av hassel, låta nån härlig klätterväxt slingra sig upp, och ha som vindskydd på balkongen. Ska nog kolla upp boken och se om man får lite idéer!

Chilizera
2012-10-08 21:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Inte apropå boken, men apropå spaljé, så blev jag helt kär i denna idé från något sajttips här på Återbruk. Skulle bara ha en lite diskretare pinne bakom bara och spraya hjulen i någon läcker färg. :) Är jättesugen på att göra det nästa sommar och ha på balkongen!

[deen]
2012-10-08 21:38
#3

#2 Den var riktigt häftig!

Luju
2012-10-08 23:05
#4

Det var jätte läckert! Jag tycker att det är så läckert när de använder cykelhjul på olika sätt, speciellt när man hänger den vågrätt under taket och hänger olika prismor och annat från den. Ska se om jag hittar bilder av det sen Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Chilizera
2012-10-19 11:39
#5

Har läst boken nu :). Mycket trevlig och verkligen en vacker bok, men tyvärr tyckte jag inte att jag hittade inspiration riktigt i min egen smak.

Luju
2012-10-19 23:26
#6

DDet jag gillar med insporationsböcker av alla slag, är att även om man inte hittar något som faller en själv i smaken så lagras det ändå någonstans i bakhuvudet så när någon frågar om tips och råd kan man återkoppla till tidigare funnen inspiration :)

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: