Annons:
Etikettallmänt-om-återbruk
Läst 1982 ggr
Luju
2012-07-26 14:09

"Misslyckat" återbruk

Har du något Återbruk som du inte är nöjd över, eller som helt enkelt inte fungerade som du hade trott?

Själv har jag rätt många, men oftast hamnar jag i ett återbruks-il och då jobbar jag på stenhårt ett tag och sen lägger jag undan det. Och det är inte alltid som mina ideer är de bästa.. Glad

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Annons:
[yodhe]
2012-07-27 00:16
#1

Haha..oja..otaliga sådana..men, ju fler fel..dessto mer lär jag mig..tänker jag..och..eftersom det oftast är saker jag inte har lagt ut en massa pengar på…är det ju ok…träning ger färdighet..sägs det..Glad

Luju
2012-10-03 01:03
#2

Yodhe, jag känner så igen mig i det du skriver. Och jag har lite samma tanke, "nåväl jag har inte lagt ut så mycket pengar på det iallafall". Det jag gillar med Återbruk är att materialet är ändå sånt som ska slängas, så det gör inget om man ger det en extra chans till nytta, och funkar det inte, ja då har man iallafall provat.

Sista återbruket som jag provade utan lycka var att göra smycken av sönderklippta petflaskor som jag smälte lite smått i värmen av en tändare. Det blev ett så kallat liggande-projekt.

Allting händer av en orsak

Värdinna på Återbruk i Fokus

Upp till toppen
Annons: