När t-shirten blivit för liten...
…så upp på vägga med sk*ten!😃 T-shirt+ flyttkartonger, tycker det blev helt ok. Tavellister kommer upp förhoppningsvis imorgon, och då åker det hela upp på väggen på riktigt istället för att chilla i soffan🤦♂️
Lite närbild på varje: https://www.facebook.com/cecilia.karlsson.5245/videos/960358440687318/?pnref=story

Men så läckert!!

Vilken bra idé när man har snygga tryck på tröjorna. Mina är enfärgade, så de får väl blir garn.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Men åh så fint! Verkligen kanonidé!! Både maken och sonen har t-shirtar som de inte kan ha och som är trasiga men med fina tryck. 👍Fäste du med lim, häftapparat eller hur gjorde du??
Kom på att jag glömt lägga upp bild med allting färdigt. Alla fick inte plats, men det är ju grejen med just tavellister, man kan byta ut grejerna lätt🙂

Jätttefint. ska nog pyssla till några.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Läckert! Och vilken kul idé! 👍
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!

Åh så snyggt! :D
Funderade på att göra kuddfodral med mina gamla t-shirts. Men nu blev jag sugen på detta istället!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
#7 Kuddfodral är ju också en kul idé! 👍

#8 Ja, de går ju att göra med mer än bara t-shirts. Skjortor, jeans, koftor, blusar m.m. Har en idé om att även använda gamla nätstrumpbyxor jag har liggande, över ett enfärgat tyg från något plagg (till kuddfodral alltså).
\m/

🌺👍
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Snyggt! Jag tänkte göra kuddar av mina :)
#9 Det var ju också en kul idé!!

#12 Ja, jag hoppas det 🙂
\m/

Så ballt! Har många gamla T-Shirts med fräcka tryck !!
www.fantasygoldcoins.simplesite.com
Metal Coins For Your Game