Annons:
Etiketttextil
Läst 1758 ggr
Tant Grön
7/4/15, 2:54 PM

Svindyra shorts som man lätt kunde göra själv.

Annons:
tlover
7/4/15, 3:03 PM
#1

Aldrig att jag skulle betala 1200:- för shorts som redan är trasiga 😮

l'm back

tlover
7/4/15, 3:05 PM
#2

Hmm kan inte ändra. Hursom som svar på frågan så gör jag själv (arbetsshorts, liknande dom på bilden fast mer hel) eller så ärver jag.

l'm back

JMW
7/4/15, 4:42 PM
#3

Jag har just inga shorts men syr själv eller klipper av gamla jeans till shorts. Det kostar gratis. Tycker det är rent hutlöst med 1200 spänn för de jeansshortsen.

[JeanetteK]
7/6/15, 12:15 PM
#4

Jag syr oftast om byxor till shorts. 

Jag var på Ullared för ett tag sen och fick med mig ett par längre shorts i förbifarten på väg mot kassan. De kostade 69 kronor och är helt underbara. Typiskt att man inte provade dom där och insåg att dom var sköna. Då hade man kunnat köpa åtminstone två par. 😟Men man kan använda dom som mall och sy sig ett par till. ☝️

TatsuOni
7/6/15, 1:43 PM
#5

Jag köper billiga shorts och klipper av gamla byxor till shorts när det går. Oftast går de sönder i grenen och inte i knäna, så då blir det svårt. När byxorna inte blir shorts så återanvänds dock tyget till annat😎


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Tant Grön
7/6/15, 2:01 PM
#6

Mina brukar gå sönder på knäna. Annars går det att laga i grenen. Brukar ha shorts på kolonilotten, och då är det inte så noga. Fast sådana slitna gamla kanske man kunde sälja för en tusenlapp. 😃

Annons:
anki1
7/22/15, 8:34 AM
#7

Jg klipper av gamla jeans till antingen Capri eller shorts. billigt och ra

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

redheadgeorgeous
7/26/15, 2:48 PM
#8

Jag köper alltid billiga jeans eller shorts och tar sönder själv. Har alltid gjort det eftersom när jag var yngre hade jag inte mycket pengar att handla för, men också för att då kan jag få flera för samma pris som man köper trasiga för, men jag kan också få det som jag vill ha det!

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

Medaljjägaren
7/26/15, 8:05 PM
#9

Det är ju bara att ta fram sandpappret :D

YEY, INSIDER!

Upp till toppen
Annons: