"Inred med loppis" - TV program
Vet inte om ni sett detta redan eller inte đ Men tĂ€nkte Ă€ndĂ„ tipsa om ett program som gĂ„r pĂ„ SVT 1 varje onsdag kl 18:45 Inred med loppis heter det, som tur Ă€r sĂ„ gĂ„r det att se pĂ„ SVTplay ocksĂ„ för er som hellre vill se de dĂ€r đ
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" SajtvÀrd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Ă hh det har jag missat. SĂ„g nĂ„gon trailer tidigare. MĂ„ste jag kolla pĂ„. Ălskar att handla pĂ„ loppis och fixa till.
#1 Jag rekommenderar det verkligen đ Va vĂ€ldigt skeptiskt till det först men gillar det verkligen nu đ
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" SajtvÀrd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Det har jag missat. Tack för tipset! :)
Ja det Ă€r ett riktigt bra program. Roligt o se hur fint de gör det med gamla prylar o fĂ„r det sĂ„ frĂ€sch o nytt o lite udda o annorlunda lösningar.đ
SÄg det nyss och wow vad i inspirerad jag blev, ska vi bli tv stjÀrnor och göra en svensk variant dÀr vi fixar ett hus under sommaren och kör över Ernst totalt med samma koncept fast att fixa allt sÄ billigt som möjligt?
#5 Bra idé! Ernst gör ju av med en hel del pengar nÀr han fixar. Tror vi skulle fixa det för en brÄkdel. Kul skulle det vara.
Jag har bara sett ett avsnitt av programmet. Inspirerande.
#5 Jaaaa, kul! đđDet skulle verkligen vara en rolig utmaning.
#6 #7 Äh kuuuul det skulle vara, ett hus, massa kreativa Äterbrukare och sommarens loppisar/auktioner :)