Annons:
Etiketttextil
Läst 1283 ggr
kattöga
4/15/15, 3:19 PM

Nytt plagg av tights, busenkelt!

Och snyggt! 

Har du tights som du inte längre använder? Prova detta. Det ska jag göra (synd bara att min kropp inte passar lika bra…..). ☺️ En får väl skyla det värsta med en kofta eller nåt…. Eller bara bära plagget i mörker.
Kolla här.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
VildaVittra
4/15/15, 3:24 PM
#1

Smart! Mina tights slits ju ut mellan benen, och den där kan man ju ha som undertröja.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[JeanetteK]
4/15/15, 3:44 PM
#2

Men oj!! Haha se där! :) ska tipsa väninnans tonårsdotter om det där. Själv får jag nog fästa något i nederkant… Hehe..

kattöga
4/15/15, 6:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#1 Undertröja kan ju va nåt, smart!

#2 Ja, man kan ju sy ihop överdelen med några andra tights, så får man en kroppsstrumpa! Bodysock! 😃 Eller om man har säckväv eller nåt annat tyg kan man knåpa ihop en klänning, tunika eller nåt. (Man behöver ju egentligen inte ens sy ihop toppen med nåt annat som man bär till /"under". 
Med ett linne under kanske jag skulle våga bära detta, hemma, när jag är ensam……..

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

[Sabina]
4/15/15, 7:24 PM
#4

Jättesnyggt på den rätta kroppen 🙂.
Tyvärr gäller det dock inte mig 😛 men undertröja var ett bra tips dock

JMW
4/15/15, 7:35 PM
#5

Wow, vilken kul idé. Inte heller min kropp lämpar sig för ett sådant plagg. Synd för jag har maaaaaassor av tajts. 😉

[JeanetteK]
4/15/15, 7:39 PM
#6

#3 Haha bodysock skulle vara läckert att gå ut på stan i.. NOT!! :) Men att sy om som tunika skulle kunna bli fint. Annars får vi köra som du skrev - ha den endast i mörker. Hahaha skrattade högt för mig själv när jag läste det. :D

Annons:
kattöga
4/15/15, 9:39 PM
#7

#6 😃

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Upp till toppen
Annons: