Annons:
Etikettkreativitetslådan
Läst 1384 ggr
dragonstar
2014-10-17, 16:26

Vad har du gjort i julklapp?

Vad är det ni gjort att ge bort i julklapp?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
anki1
2014-10-17, 18:42

Kanske inte julklapp, men jag håller på med ett par födelsedagspresenter.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

dragonstar
2014-10-17, 21:12

Alltid kul att veta vad andra gör =P

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

leemland
2014-10-18, 17:59

#1 Vad använder du för böcker när du gör dom? 
Underbart verk förresten! :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

anki1
2014-10-18, 19:40

Jag har hittills bara gjort 1 för att prova. då tog jag en sån där billig man kan köpa i mataffären. Men jag har sett ut 2 st i bokhyllan jag inte tycker pryder sin plats. Fast jag övar nog lite till innan jag slår till på riktigt. Pärmarna som sticker ut, kan dekoreras med lie fint papper från hobbyaffären. sSå kan man fästa band eller nåt, som jag gjort, fast det där bandet var inte så fint till det här.  Kolla tråden bokvikning i Pyssel i fokus, där finns lite mer.

leemland
2014-10-18, 22:03

#4 Tack för svaret! 🙂 Har sett andra bilder där dom gjort detta och älskar det verkligen, känner en "mysig" känsla över dom 😛 Ska genast gå in och kolla på pyssel! Tack än en gång! 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

anki1
2014-10-18, 22:26

Det var ett trevligt pyssel, och som sagt ska jag göra några till.

Annons:
Carrosh
2014-11-16, 14:06

Blir inte mycket julklappar i år, men julpynt lär det bli en del att ge bort. Håller på att göra små dekorationspaket till en julscen, och jag märkte att det finns material till många, många, många, material jag ändå behöver bli av med, så det blir nog så det räcker och blir över till andra också.

Har tagit kartong och sådant som blev över i paketet med sängen vi köpte i somras. En tjockare wellpapp som jag skurit i olika mindre bitar. Sen har jag diverse urklipp av mönster från tidningar och kataloger som jag använt som presentpapper. Enkelt och väldigt roligt!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: