Annons:
Etiketttill-och-från-åbif
Läst 1659 ggr
Michis87
2014-06-19 10:03

Jag behöver verkligen hjälp!

Allt går inte alltid som det är tänkt. Precis efter att jag tog över som Sajtvärd här på Återbruk iFokus, fick vi ett besked i vår familj som är svårt att ta in. Det gör mig tankspridd och ledsen om vartannat. 

All den energi jag hade för sajten är som bortblåst. 

Det verkar inte finnas något särskilt stort intresse av Er för att vara Medarbetare, men just nu är aktiviteten på sajten väldigt låg. 

Jag behöver er hjälp för att orka. För som det är nu, och jag vet inte hur länge framöver så är min fokus hos min familj. Det vore väldigt tråkigt att behöva hoppa av sajten för att orken att driva den själv inte finns. 

Ta hand om varandra och lev som om morgondagen inte finns. Du vet aldrig när det kan vara för sent!

//Michis

Sajtvärd för Återbruk

Annons:
VildaVittra
2014-06-19 10:21
#1

Låt sajten bli vilande tills du orkar eller du hittar Medarbetare som vill driva den och tänk inte på det, det är ju bara att sparka igång den sedan igen.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

monstermash
2014-06-19 23:12
#2

Jag kan hoppa in som Medarbetare tillfälligt om du behöver hjälp att hålla sajten flytande.

Cahira
2014-06-20 01:05
#3

Det ar okej att vara inaktiv ibland, alla forstar hur det ar att ha privata bekymmer. Stor kram.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: