Annons:
Etikettmöbler
Läst 1814 ggr
dragonstar
2013-10-05 17:25

Hjälp att göra om byrå?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag har då denna byro som visas  i bilden.  Båda lyckor finns men ena är tillfälligt utbytt mot en handuk. I denna låda ska då kattlådan stå.

MEn sitter och tänker att jag sak göra om den för mycker inte alls om utseendet. Gillar modern / retro stil.

Tänkte att jag skulle sy en dyna till den å något mönstrat tyg. Och vet inte om hag ska klä hela med tyg? Eller måla den? byta knoppar kommer jag göra.

Det är en såndär fuskträmöbel så är inte alls glad över hur den ser ut…

Väggen bakom kommer målas vit så behöver inte bry sig om den blå färgen.

 Funderar på att måla om den, tapetsera den eller klä den med tyg.. Vill igentlinge få upp den på ben så att jag ka nställa skor under…

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
Biadora
2013-10-06 13:14
#1

Sätta på ben och en dyna låter fint tycker jag. Om du inte vill måla om hela, så kanske några schabloner med något fint tryck?
Från pinterestbilderna verkar du gilla lugna naturiga färger, så kanske du kunde måla på några "hundkex"-aktiga blommor i ljusgrått och ljusgrönt på front och sida? Tror det skulle bli snyggt mot en vit bakgrundsvägg.

dragonstar
2013-10-06 13:18
#2

Jag tänkte att jag nog vill måla om hela. Vet doch inte hur det kommer att passa där sen.. Har ju det dumma elelmentet bakom…

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: