Annons:
Etikettkreativitetslådan
Läst 1487 ggr
[JeanetteK]
8/25/15, 11:50 AM

Återbruk av knappar

Nu har min stora knappburk kommit fram igen. Som vanligt när jag börjar leta i den så börjar jag fundera på vad man kan göra med alla dessa knappar. Jag har gjort en del halsband och liknande tidigare. Men mer då?? Vad gör ni med era knappar??

Annons:
VildaVittra
8/25/15, 3:24 PM
#1

Förutom det uppenbara att använda dom som knappar, så använder jag dom som dekoration också.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

JMW
8/25/15, 6:17 PM
#2

Titta Jeanette vad jag hittade!

Glodde runt på Pinterest och hittade detta.

[JeanetteK]
8/25/15, 6:36 PM
#3

#1 Smart! Vad fint det blev. :) #2 Men vad mycket kul! Det var ju en tanke!! Dom lär ju ha använt typ styrolitkoner. Man borde kunna pynta kulor så också. Ev med lite lim på nålarna. Tack för inspiration! :)

leemland
8/25/15, 6:55 PM
#4

Jag gjorde en tavla med första bokstaven i namnet till den jag gav de till 🙂 Vet inte om jag visat den på en sida inne på iFokus, men vet inte vilken  det är på 🤪 haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

JMW
8/25/15, 7:09 PM
#5

Den här tavlan är ju bara så fin!

Jag har också en stor burk full med knappar… Hmmm….

[JeanetteK]
8/25/15, 7:56 PM
#6

#4Joooo det känner jag igen… kanske att det var inne på Pyssel?? Det är en jättebra idé! Tack för att du påminde mig. 

#5 Du den var underbar! Vilket bra sätt att bli av med massor av knappar!

Annons:
leemland
8/25/15, 7:59 PM
#7

#6 Det kan de nog ha varit 😛  Den va rätt kul att göra faktiskt 🙂 Och man kan säkert göra djur eller något sånt också 🤪 Bara fantasin sätter stopp 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[JeanetteK]
8/25/15, 8:00 PM
#8

#7 Kan du inte visa lite bilder här inne också??

leemland
8/25/15, 8:02 PM
#9

#8 Ska se om jag har den kvar på datorn eller inte 😛 Annars letar jag upp också länkar så länge 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
8/25/15, 8:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Hittade min tråd inne på Scrapbooking 😛 Så jag tog bilden därifrån ,🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[JeanetteK]
8/25/15, 8:21 PM
#11

#10 Jättefin!!!

leemland
8/25/15, 8:40 PM
#12

#11 Tack 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

JMW
9/9/15, 9:50 AM
#13

Hittade detta till dig Jeanette!

Annons:
[JeanetteK]
9/9/15, 10:43 AM
#14

#13 Tack! Vad gullig du är. 😘Så mycket fint man kan göra! Undrar vad man behöver för lim för att få det att hålla. Kan det funka med vanligt hobbylim tro, eller ska man köra superlim? Limpistol tror jag det stod, men håller det?

[Lillmatten]
9/23/15, 12:33 PM
#15

knappar till paketinslagning! :) https://www.pinterest.com/pin/63050463510659807/

[JeanetteK]
9/23/15, 3:28 PM
#16

#15 Jaaa, men så fint!! Tack 😘

Upp till toppen
Annons: