Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1562 ggr
[mommo 12]
7/24/14, 1:57 PM

Roliga historier.

Har ni några roliga historier? Gärna inte Bellman i svinstian :) Annars kan ni ju skriva vilka roliga historier/gåtor ni vill, och helst inget typ #8 haha! och sådant. Men man kan skriva: #8 haha! Myggan kom hem från sin första flygtur och mamman frågade hur det gick, och den lilla myggan svarade, det gick bra! Alla människor klappade händerna! Och varsågod, skriv någon rolig historia/gåta.

Annons:
[mommo 12]
7/24/14, 2:23 PM
#1

En jag tror jag redan skrivit :): En buss fullastad med gamla damer som hade varit på shoppingtur kom körande ut på motorvägen. En gammal dam knackar chauffören på axel och frågar om inte han vill ha lite nötter. Han tar tacksamt emot nötterna och äter upp dem. Detta upprepas 5 gånger när chauffören slutligen frågar varför inte damerna själva äter upp nötterna. Jo, svarar damen, vi har ju inga tänder. Men varför köper ni dom då? Undrar chauffören. Jo, för att vi bara älskar chokladen ute på.

[Forest]
7/25/14, 12:52 PM
#2

hahahaha 👍

[mommo 12]
7/25/14, 1:45 PM
#3

Jag måste kunna någon mer. Jo det är kul med sånna här; Vad heter Finlands näst bäste skidåkare? - Hacki Hälinen. Vad heter Rysslands tröttaste tant? - Olga Barasova. Vad heter Finlands sämsta bärplockare? - Maski Hallonen. Vad heter Norges sämste skidåkare? Inge Glid. Sånna är kul :)

Ecologisk
7/27/14, 10:02 PM
#4

Vad heter Finlands sämsta Boxare?

Ranta Runtiringen

monstermash
8/2/14, 9:44 PM
#5

Passar utmärkt att skriva skämten i denna tråden.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: